i am

Tuesday, December 15, 2009

Result Exam......




Bismillahirrahmanirrahim.......


Hai semua......

Alhamdulillah, result exam semester 7 yg lepas baru je kuar.. xsure kuar arini atau semalam...... rasenyer cam baru je lagi saya menjawab exam, berjaga malam..huhu

Actually, saya x tau pun result dh kuar.. kwn sy ain yg SMS td bgtau yg dh boleh check result...klu x sy x tau pun.

Em nak cite pasal result sy, alhamdulillah, ade peningkatan dr sem 6 yg lepas. sy pun x expect dpt result cmni, yela saya tau sy ni study main2, malas baca buku, wat asgment last minit, study last minute, bace mane yg sempat je sbb dh terdesak sgt x cukup masa, selalu dtg kelas lambat, selalu berangan dlm kuliah n mcm2 lagi la...huhu tapi saya tau ape yg saya buat... study is still my priority.. satu yg saya pegang "kite kena profesional dlm ape jua yg kite buat".

Untuk pengetahuan semua sem ni sy amik 21 jam kredit means 7 subjek. Mikro PI, Historiografi, Penilaian BA, Teknologi Pengajaran, Fiqh Usrah, Fiqh Mawarith, Sosiologi Persekolahan.

Dan result kali ni, sy agak berpuas hati.. syukur, time kasih byk2 Ya Allah.. terima kasih jugak pada lecturers yg saya tau mereka dh banyak tolong bagi markah lebih kt skrip jawapan n asgments sy.. thanks gak pada housemate sy yg banyk bagi support n kwn2 yg tlg bagi nota n x jemu2 mendoakan kejayaan kite bersama.....


Kepada semua kwn2 seangkatan dengan sy, tahniah atas result yg kite semua dpt utk sem 7 kali ni. X kira berapa pun yg kite dpt, tu la yg kite deserve utk dpt. Bersyukur atas segalanya. InsyaAllah, next semester kite cube yg lebih baik lagi.....KITE SEMUA BOLEH!!!!! amin..
Photobucket