i am

Thursday, December 24, 2009

Menghitung Hari........

Bismillahirrahmanirrahim.......
Dear diary....

Diam x diam tinggal lagi 3 hari je lagi saya akan balik ke UM... adusss cepat betul mase berlalu... x cukup rasenyer cuti sem ni... 28hb ni sem baru akan bermula.... semester akhir buat kami SMPI batch '06/07..

Biler diingat balik ape je yg saya buat sepanjang cuti ni???...

em mmg duk melepak je kat umh.... kuar umh pun jarang sgt, boleh dikira berapa kali.. hehe mmg saya dh bercadang cuti sem ni sy nak duk umah je.... saje nak berehat je... tu yg kulit pun jd putih sikit.. xkena cahaya matahari... kena pun time sidai kain n sapu sampah kat luar.. hehe......

Cuti sem ni ramai kwn2 sy yg kawin... congrats 2 fakhryyah n halim, ain n suaminya, mariam n suami, n my classmate mase kat Seri Perak dulu (Sarah n Faez).... x lupa juga buat my bestfren Yuny yang baru je bertunang aritu.... sory sgt x dpt dtg kenduri Yuny n Sarah sbb mase tu gigi saya sakit sangat... sampai demam2.. hehe mmg pengalamn betoi tumbuh gg bongsu ni...

Em akhirnya, my sis Ika dh hbs study (Dip in Bussiness)... tinggal nak grad je... saya gak yg x hbs2 lagik... huhu insyaAllah sy akan grad thn dpn...hopefully semuanya akan berjalan lancar.... my bro plak, Puji baru dpt result PMR die, alhamdulillah... result yg baik, ktorg satu family tumpang gembira...

So, esok kami satu fmily nak g bercuti... huhu dh nak hbs cuti baru dpt nak g jln2 makan angin.... tapi xde kata putus lagik nak g mane... cadangnyer nak g Melaka tp hotel n homestay kat sane sume dh fully booking.... dahsyat betoi Melaka ni.. yela kan salah time.. nak g time Krismas, ramai org la jwbnyer.. hehe

Ahad saya terus balik ke umh sewa ku yg tercinta.. mybe naik komuter dr Nilai...adoi malas betoi rasenyer...

Em yg plg penting Jumaat dpn adalah New Year bagi thn Masihi..... 2010 beb! cam x caye je.... bermakna umo ku pun akan bertambah... huhu sedey..... kene muhasabah diri ni...... time awal muharram aritu, saya buka tv1 utk dgr bacaan doa akhir n awal thn... em sebak rasenyer bile dgr imam m'bc doa akhir thn... rase cm banyak je dosa n benda x bermanfaat yg saya dh buat.... harap sgt thn baru ni akan lebih baik dr thn yg lepas....

okla sampai sini je....
salam.... daaaaa
Photobucket