i am

Tuesday, December 8, 2009

I Was Born 2 Make People Happy



Bismillahirrahmanirrahim......

" I was born to make people happy"

itulah kata2 yang kawan saya pernah katakan...
ayatnya lebih kurang sama dengan lirik lagu yg dinyanyikan oleh Britney Spears
"I was born to make you happy".


Saya masih ingat lagi, kwan sy penah kate kat saya :
"aku suka buat orang lain gembira. aku akan wat ape je yg boleh wat org lain hepi walaupun aku sendiri akan sedih".

Saya suka dengan pendirian die... & memang sy nampak die suke wat org lain hepi... & kwn2 sume hepi berkawan dgn die...

Kepada kwn sy, klu die baca tulisan sy ni, ap yg saya nak katakan...

"x salah klu kite mementingkan kebahagiaan org lain drpd kebahagiaan diri kite sendiri...".

"Tapi kadg2 x semua yg kita wat boleh membuatkan org lain hepi".

"Mungkin ade yang kecewa atau sedih dengan ape yg kite dh buat.. walaupun kite rase ap yg kite dh buat 2 btl2 telah membuatkan die hepi"....

F
ikir2kanlah wahai kawanku....

Ape pun.... u're such a great fren...
where ever you are, and what ever u do right now,
I wish u all d best... u deserve 2 be heppy..
I really miss u my fren..


Photobucket