i am

Wednesday, February 3, 2010

04/02/2010

Bismillahirrahmanirrahim........

Hari ni saya rasa nak menaip lagi... huhu rezki dapat wireless free kat umah sewa.... huhu

Em nak cite skit. Tadi sy singgah bengkel motor, hajatnyer nak g service motor. Sementara tunggu abang tu nak servicekan motor, sy pun check la hp. Buka2, terkejut sy : "uishh, ade 8 miscal".

Pastu saya tepon kwan saya balik :
wani : "nape wei?"
*** : ko katne?
wani : kat bengkel motor, nape?
*** : aku accident, kat balai polis pantai
wani: laaa... ok2 aku dtg skang...
Saya pun cepat2 la pegi ke tempat kejadian... alhamdulillah kwn saya xde pape.. sakit kaki sikit.. die pun nampak cam trauma skit, nervous katanya... saya n aishah tlg bawa motor die g bengkel motor yg berdekatan..........
Saya pun penah gak accident... 3x dah rasenyer...... huhu
Itulah namenyer kehidupan.. kite x tau apa yang akan berlaku pada diri kite pada hari ini apatah lagi pada masa mendatang..... kadang2 hari ni kite ketawa, tapi x lama lepas tu kite akan menangis...... ape pun setiap yg berlaku tu Allah jadikan bersebab.... kite kena sentiasa muhasabah diri....
Setiap kali kite ditimpa musibah, cepat2 la kite muhasabah diri kite... "apa la agaknyer silap yg dah aku buat hari ni", bile dh tau silapnyer, cepat2 kite minta maaf pada Allah.. (peringatan untuk diri sendiri sebenarnya)...
okla, sampai sini jer... skjp lagi sy nak pegi Perpustakaan Negara, cari bahan asgment... ok selamat hari khamis semua....
salam...daaa
Photobucket