i am

Wednesday, February 3, 2010

03/02/2010


Bismillahirrahmanirrahim........

Dah lame rasenyer x menyembang kat dalam entri..... em hari ni rase mcm nak menaip plak... semasa saya sedang menaip ni, kat luar hujan turun dengan lebatnyer... x boleh nak balik umah sewa... tadi baru je lepas perjumpaan student tahun akhir bersama pengarah API, Prof Hidayat.. saya n kwn2 masuk lambat... perkara yg dibincangkan lebih tertumpu kepada prosedur utk menyambung pelajaran master @ PHD di API dan biasiswazah....


Em sekarang saya berasa sedikit lega.... nak tau kenapa? sebabnya saya dah settle mikro BA.. alhamdulillah segala yang dirancang ngan ila menjadi... Allah permudahkan.. kami berusaha wat sehabis baik sbbnya masa yg diperuntukkan cuma 30 minit... ila 15 minit n saya 15 minit... byk gak la kelemahan td yg saya perlu betulkan.. ade jugak la tersasul2 tadi... sebenarnyer banyak benda yg saya nak cakap semasa mengajar tadi, tapinyer yela kan perbendaharaan BA saya ni lemah... xtau nak kata apa.. daripada saya tergagap2 kat depan baik saya diamkan je.. huhu....


Subjek Madkahl tafsir pun kami dh present.. alhamdulillah, cume tinggal nak wat asgment je...
So, lepas ni fokus pada subjek PIDM plak.. kena cari bahan pasal SMKA dan Pendidikan Islam di Negeri Sabah.....


Sekarang ni ngah nak settlekan borang pasangan LM... cume yg merisaukan skrag ni, borang posting xkuar2 lagi.. risau sgt sbb dah bulan 2.. lambat isi borang posting, bermakna berisiko utk lama dipostingkan.. adoi...


Okla... sampai di sini dulu.. dah panjang dh rasenyer..... sekarang ni dh bln 2... x lame je lagi nak LM.. so saya perlu siapkan diri saya dgn ilmu pedagogi n ilmu pendidikan Islam supaya dapat menjadi Guru Pendidikan Islam yg baik.. insyaAllah... doakan kejayaaan kite bersama... amin...


Akhir kata, saya bersyukur mendapat kelurga n kwn2 yg sgt menyayangi sy n sentiasa memberi galakan dan semangat kpd sy utk m'perbaiki kelemahan diri ini...
salam daaaa....


Photobucket