i am

Saturday, November 28, 2009

What Writing Mean 2 Me?


salam..........

what writing mean 2 me??

actually, saya bukanlah seorang yg pandai menulis (menulis 2 tau la tapi lebih tepat lagi mengarang ayat)..& bukan juga seorg yg suka menulis, especially dalam diary...seingat saya, saya ada banyak diary yg di hadiahkan oleh my parents n my frens, tapi terbiar camtu je..sebab x minat nak tulis..huhu..sorry diary for let u been terbiar camtu jerk.

em teringin jugak nak mencoretkan suka duka diri ini dalam diari tapi x berapa berminatla.....

tapi, tibe2 hari ni rase cam mula nak start wat blog sendiri n create some post...haha belasah je la...lagipun saya just kena menaip ape yg tangan ni rasa nak taip...more easier than menulis menggunakan pen..ngeh3...

actually saya mula belajar wat blog bile ambil subjek TEKNOLOGI DALAM P.ISLAM. group kitorg kena wat blog berkaitan bahasa arab...ktorg kna create ap2 yg interesting n have benefits ttg bahasa arab agar dpt tarik minat pembaca. so dr situ saya rase cam best je wat blog...klu korg rajin buka la blog ktorg http://cintaibahasaarab.blogspot.com. tapi dh agak lame x update...

em hopefully saya akan rajin update blog ni. so i can share mcm2 with u people.. n hopefully korg x boring bace karangan i ni...ngeh3..

ok got 2 go...its already 1.50 in da morning...mata dh mengantuk...

salam.....daaa (^_^)
Photobucket