i am

Wednesday, January 12, 2011

My First Post in 2011

Salam.........

hyeeeee guysss.... huhu hehe haha hihi hoho

Perghhh!! laaameeee giiiileeer xbeblogger.... dh byk sgt dh sawang kat blog nie.. huhu... neway, kepada blogger2 yg setia view my blog ni, gamsahabnida (time kasih in korean). And Finally, tetibe je malam ni, di kala senyap sunyi semua org dh tido, d kala gelap gelita(lampu bilik dh 0ff) terbuka plak hati ni nak menaip... ligat je otak ni b'fikir nak story pe...(thinkin' n thinkin' n thinkin' while listenin' 2 FT songs)

Emm.......Hopefully belum terlambat utk sy mengucapkan HEPPY NEW YEAR kepada semua....^^

http://www.theandroidsoul.com/wp-content/uploads/2011/01/Happy-New-Year-2011.jpg

Bile masuk je tahun baru, org akan tanyer apa azam baru anda??. So apa azam baru saya???????
em sama seperti tahun2 yang dulu, saya xde azam.... coz klu ade azam pun, biasanya awal tahun je semangat lebey, tapi lama2 x ikut pun.... huhu.. so bile dtgnyer tahun baru ni, saya cume ade beberapa harapan........



sy sangat berharap, saya dapat hidup dengan bahagia, semakin matang dalam pemikiran dan tingkah laku, berjaya dalam apa jua yg saya lakukan dan paling penting dapat perbaiki hubungan saya dengan Yang Maha Kuasa.... aminnnn


Tapi tahun ni sy ada 2 perkara yang sy nak fokus...... semoga Allah permudahkannya..... amin..
hehe.. mataku telah pedih2... tandanya??? em nak tido dah ni.. esok ade byk benda nak kena wat.... jumpe lagi d post akan dtg.... (dlm proses nak tukar wjh blog ni)

sayang semua.........
salam....
daaa....




Photobucket